Кількість
|
Вартість
|
||
|
Історія створення компанії
У 1946 році сім'я Занатта почала робити чоботи в маленькому магазині в Нервеса-делла-Батталья, наймаючи своїх власних членів сім'ї.
Наприкінці Другої світової війни економічний контекст Італії змінився, і люди (з великою кількістю грошей) бажали мати більш якісне взуття, і сімейний бізнес Занатти почав процвітати.
Протягом 1960-х і 1970-х років друге покоління сім'ї Занатта просувало бізнес “крок за кроком” і продовжувало традиції і цінності своїх батьків, оскільки вони неухильно розвивали свій сімейний бізнес.
Бренд Asolo був заснований в 1975 році Джанкарло Танзі, який винайшов перші трекінгові черевики з використанням матеріалів Cordura. Інновація, що змінила не тільки ринок, але й спосіб виготовлення туристичного взуття. Незабаром після цього він знову потряс світ, коли випустив найперше взуття на підкладці з гортекса.
У 1998 році третє покоління сім'ї Занатта взяло під свій контроль сімейний бізнес, і в тому ж році Анна, Марко і Лука Занатта (діти Амброзіано Занатти) купили бренд Asolo – бренд, що відображає їх цінності як виробників високоякісного взуття.
Мета Сім'ї Занатта - знайти ідеальне поєднання традицій, якості та інновацій.
Хронологія розвитку компанії
1970-і роки: з моменту свого заснування в 1975 році Asolo завоювала важливе світове лідерство в області якісного і функціонального взуття. Асортимент продукції охоплював взуття від експедиційних і альпійських вимог, до більш спокійного способу життя і дозвілля. Asolo стала однією з небагатьох компаній в світі, яка повністю покриває всі вимоги користувачів. Сучасні синтетичні матеріали, шкіра та інноваційні технології плюс революційна система "Asoflex“ об'єдналися в створенні моделі Scout - першого трекінгового взуття, виготовленого з тканини Cordura.
1980-ті роки: розроблена система AFS, перше взуття, створене для професійних альпіністів з використанням єдиної формованої структури з термопластичних матеріалів, що робить його стійким, еластичним, легким і адаптируваним. У той же час Asolo також розпочала тісну співпрацю з WL Gore - GORE-TEX®, щоб розробити нову лінійку дихаючих і водонепроникних черевиків. Asolo отримала премію "Золотий компас" від Асоціації промислового дизайну за своє взуття Gore-Tex.
1990-ті роки: дослідження тривають. Asolo представила нові інноваційні технології, такі як Asoframe і Asoflex. У співпраці з престижною американською організацією, Asolo створив GLOBALINE, натхненні використанням біомеханіки.
2000-і роки: інноваційні технології продовжували поєднуватися з дизайном. Модель FSN 95 GTX була удостоєна нагороди "Найкраще взуття року в категорії backpacking" в Америці. Були розроблені нові технології, такі як DuoAsoflex, Asosorb і мікро-шків системи. Впровадження нової лінії "ф'южн" з концепцією легкості і унікальних дизайнів привнесло нові колорити в продукти для походів і трекінгу.
2010-і роки: Asolo стала одним з лідерів ринку в Європі і продовжує нарощувати свою популярність на важливих експортних ринках Північної Америки, Азії та Східної Європи. Стратегія виробництва всієї своєї продукції в Європі зі штаб-квартирою в Нервезі (Італія) продовжує залишатися зразком успіху. Клієнти цінують поєднання сімейних традицій, інновацій, якості та крою взуття Asolo. Введення нової лінійки "Natural Shape" у категорії Light Hiking було відзначено в січні 2013 року моделями Athena (жіноча) і Reston (чоловіча), що отримали престижну премію "Editor's Choice Awards" від журналу Backpacker в США.
2014-і роки: інновації та технології продовжуються. Американські редактори Rock&Ice преміювали модель Eiger GV (кращим продуктом). Даній моделі взуття приписують чудове співвідношення тепла і ваги, комфорту на далеких відстанях і найвищу продуктивність на екстремальних маршрутах.
2015-і роки: Asolo святкує своє 40-річчя як світовий лідер в області туристичного взуття.
2016-2017-і роки: Asolo отримав визнання "Hall of Fame" від американського журналу Backpacker і "Kauf Tipp" німецького туристичного журналу за свою модель Drifter GV.
У майбутньому метою Asolo залишається постійне створення високоякісних та інноваційних продуктів, які знаходяться на самому верху свого класу.
Якість - це бізнес план
Штаб-Квартира:
Повністю ефективна і добре організована будівля компанії дозволяє різним відділам, від загального керівництва до обслуговування клієнтів, від конструкторського відділу до виробництва, працювати на міжнародному рівні і підтримувати відносини з клієнтами, постачальниками і партнерами по всьому світу.
Логістичний Центр:
Asolo управляє своєю власною логістичною структурою з 1998 року, що базується в Nervesa Della Battaglia (Тревізо, Італія), і власність повністю належить родині.
Прямі поставки здійснюються всім дочірнім компаніям і дистриб'юторам Asolo в більш ніж 40 країнах.
Виробництво:
Продукція Asolo виробляється також на власних заводах в Європі. В Італії ми виробляємо альпіністську лінію і робимо зразки і прототипи. Наш основний виробничий підрозділ базується в Сібіу, Румунія, де ми виробляємо всі інші категорії продукції. Румунська фабрика повністю управляється і контролюється Asolo.
Інноваційний продукт:
Asolo завжди була присвячена інноваціям і розширенню великого мистецтва взуття, за допомогою інновацій. Asolo спеціалізується на виробництві взуття з максимальним комфортом носіння і легкістю. Вивчення ергономічної підгонки, нових технологій і використання сучасних матеріалів, внесло свій внесок в еволюцію зовнішнього взуття Asolo протягом багатьох років. Тим не менш, бренд Asolo залишається в безперервній еволюції якості.
Якість та сервіс:
Asolo займається проектуванням, виробництвом і збіркою кращого туристичного взуття в світі. Сьогодні, більш ніж коли-небудь, якість і майстерність залишаються ключовими словами у всіх сольних постановках.
Технологія, естетика і виробничий процес на 100% належать Asolo. Від команди R&D, до прототипування, від вибору матеріалів до виробничої лінії, все управляється і контролюється безпосередньо компанією і є гарантією високої якості продукції.
Asolo має дистриб'юторську мережу з приблизно 6000 роздрібних магазинів, які представляють бренд в більш ніж 40 країнах.