Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 10:00-19:00
Сб: 10:00-17:00
Нд: 10:00-15:00

0
Мій кошик

Asolo

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою
Відображення:

Історія створення компанії

У 1946 році сім'я Занатта почала робити чоботи в маленькому магазині в Нервеса-делла-Батталья, наймаючи своїх власних членів сім'ї.

Наприкінці Другої світової війни економічний контекст Італії змінився, і люди (з великою кількістю грошей) бажали мати більш якісне взуття, і сімейний бізнес Занатти почав процвітати.

Протягом 1960-х і 1970-х років друге покоління сім'ї Занатта просувало бізнес “крок за кроком” і продовжувало традиції і цінності своїх батьків, оскільки вони неухильно розвивали свій сімейний бізнес.

Бренд Asolo був заснований в 1975 році Джанкарло Танзі, який винайшов перші трекінгові черевики з використанням матеріалів Cordura. Інновація, що змінила не тільки ринок, але й спосіб виготовлення туристичного взуття. Незабаром після цього він знову потряс світ, коли випустив найперше взуття на підкладці з гортекса.

У 1998 році третє покоління сім'ї Занатта взяло під свій контроль сімейний бізнес, і в тому ж році Анна, Марко і Лука Занатта (діти Амброзіано Занатти) купили бренд Asolo – бренд, що відображає їх цінності як виробників високоякісного взуття.

Мета Сім'ї Занатта - знайти ідеальне поєднання традицій, якості та інновацій.

Хронологія розвитку компанії

1970-і роки: з моменту свого заснування в 1975 році Asolo завоювала важливе світове лідерство в області якісного і функціонального взуття. Асортимент продукції охоплював взуття від експедиційних і альпійських вимог, до більш спокійного способу життя і дозвілля. Asolo стала однією з небагатьох компаній в світі, яка повністю покриває всі вимоги користувачів. Сучасні синтетичні матеріали, шкіра та інноваційні технології плюс революційна система "Asoflex“ об'єдналися в створенні моделі  Scout - першого трекінгового взуття, виготовленого з тканини Cordura.

1980-ті роки: розроблена система AFS, перше взуття, створене для професійних альпіністів з використанням єдиної формованої структури з термопластичних матеріалів, що робить його стійким, еластичним, легким і адаптируваним. У той же час Asolo також розпочала тісну співпрацю з WL Gore - GORE-TEX®, щоб розробити нову лінійку дихаючих і водонепроникних черевиків. Asolo отримала премію "Золотий компас" від Асоціації промислового дизайну за своє взуття Gore-Tex.

1990-ті роки: дослідження тривають. Asolo представила нові інноваційні технології, такі як Asoframe і Asoflex. У співпраці з престижною американською організацією, Asolo створив GLOBALINE, натхненні використанням біомеханіки.

2000-і роки: інноваційні технології продовжували поєднуватися з дизайном. Модель FSN 95 GTX була удостоєна нагороди "Найкраще взуття року в категорії backpacking" в Америці. Були розроблені нові технології, такі як DuoAsoflex, Asosorb і мікро-шків системи. Впровадження нової лінії "ф'южн" з концепцією легкості і унікальних дизайнів привнесло нові колорити в продукти для походів і трекінгу.

2010-і роки: Asolo стала одним з лідерів ринку в Європі і продовжує нарощувати свою популярність на важливих експортних ринках Північної Америки, Азії та Східної Європи. Стратегія виробництва всієї своєї продукції в Європі зі штаб-квартирою в Нервезі (Італія) продовжує залишатися зразком успіху. Клієнти цінують поєднання сімейних традицій, інновацій, якості та крою взуття Asolo. Введення нової лінійки "Natural Shape" у категорії Light Hiking було відзначено в січні 2013 року моделями Athena (жіноча) і Reston (чоловіча), що отримали престижну премію "Editor's Choice Awards" від журналу Backpacker в США.

2014-і роки: інновації та технології продовжуються. Американські редактори Rock&Ice преміювали модель Eiger GV (кращим продуктом). Даній моделі взуття приписують чудове співвідношення тепла і ваги, комфорту на далеких відстанях і найвищу продуктивність на екстремальних маршрутах.

2015-і роки: Asolo святкує своє 40-річчя як світовий лідер в області туристичного взуття.

2016-2017-і роки: Asolo отримав визнання "Hall of Fame" від американського журналу Backpacker і "Kauf Tipp" німецького туристичного журналу за свою модель Drifter GV.

У майбутньому метою Asolo залишається постійне створення високоякісних та інноваційних продуктів, які знаходяться на самому верху свого класу.

Якість - це бізнес план

Штаб-Квартира:

Повністю ефективна і добре організована будівля компанії дозволяє різним відділам, від загального керівництва до обслуговування клієнтів, від конструкторського відділу до виробництва, працювати на міжнародному рівні і підтримувати відносини з клієнтами, постачальниками і партнерами по всьому світу.

Логістичний Центр:

Asolo управляє своєю власною логістичною структурою з 1998 року, що базується в Nervesa Della Battaglia (Тревізо, Італія), і власність повністю належить родині.

Прямі поставки здійснюються всім дочірнім компаніям і дистриб'юторам Asolo в більш ніж 40 країнах.

Виробництво:

Продукція Asolo виробляється також на власних заводах в Європі. В Італії ми виробляємо альпіністську лінію і робимо зразки і прототипи. Наш основний виробничий підрозділ базується в Сібіу, Румунія, де ми виробляємо всі інші категорії продукції. Румунська фабрика повністю управляється і контролюється Asolo.

Інноваційний продукт:

Asolo завжди була присвячена інноваціям і розширенню великого мистецтва взуття, за допомогою інновацій. Asolo спеціалізується на виробництві взуття з максимальним комфортом носіння і легкістю. Вивчення ергономічної підгонки, нових технологій і використання сучасних матеріалів, внесло свій внесок в еволюцію зовнішнього взуття Asolo протягом багатьох років. Тим не менш, бренд Asolo залишається в безперервній еволюції якості.

Якість та сервіс:

Asolo займається проектуванням, виробництвом і збіркою кращого туристичного взуття в світі. Сьогодні, більш ніж коли-небудь, якість і майстерність залишаються ключовими словами у всіх сольних постановках.

Технологія, естетика і виробничий процес на 100% належать Asolo. Від команди R&D, до прототипування, від вибору матеріалів до виробничої лінії, все управляється і контролюється безпосередньо компанією і є гарантією високої якості продукції.

Asolo має дистриб'юторську мережу з приблизно 6000 роздрібних магазинів, які представляють бренд в більш ніж 40 країнах.

Розгорнути
Вгору